Tuesday 1 November 2011

blodd-shot eyes

 BLOOD-SHOT EYES


dah lama tak tengok mata kat atas nih.. ye lah.. agak seabad jugak la aku meninggalkan dunia anime nih. kalau zaman student dulu tiap2 minggu aku kasi harddisk kat sorg member aku nih sedut suma anime yg dia ade.. termasuk la mata sasuke-sama nih~ huhu 

sekarang mata aku tgh ala2 clan sasuke ni la~ hecceh~
not exactly macam gambar tu la.. tapi ada la sikit2~ huhu nk jugak ade persamaan tuh~
tapi mata aku merah kat keliling mata hitam tu.. 
sebab ape?
SALAH AKU SENDIRI


aku dapat KERATITIS 2ndary to CONTACT LENS usage~
padan muka sendiri..
sbb terkadang, aku bleh pakai contact lens ni lama2 lebih dr 8jam..
terkadang aku tertido ngan contact lens nih..

mula2 aku igt dah dpt corneal ulcer dah cuak gak kalau kene..
palpitation macam baru lepas pecut 100meter tuh!

So untuk berkongsi pengalaman
kita baca la serba sedikit ape benda lah keratitis or corneal ulcer yang segala bagai tuh..

sbb aku malas nak taip panjang2
boleh la korg baca sendiri kat cni yer...
jgn sampai jadi macam aku~


aku dah jumpa ngan Ophthalmo MO td.
dah di check, she said benda nih masih tak brape serious
kene pakai antibiotics dulu
and appointment Jumaat nih
sehabis baik aku pakai ubat nih walaupon tak sedap langsung!

Dear my left eye~ i bring harm to u.. forgive me..
please..
get well soon~

kene puasa dr contact lens dah.. dah tak payah nak ngada2 cantek2 ngan contact lens lagi.. huhu

JAGALAH PEMBERIAN ALLAH SEBELUM NIKMAT ITU DITARIK KEMBALI KEPADA-NYA

wassalam~

No comments:

Post a Comment